FANDOM

Ґодзіллазавр (кайдзю)
Годзіллазавр
Наукова класифікація
Царство Тварини
Тип Хордові
Клас Динозаври
Ряд Птахолапі
Родина Абелізаврові
Рід Ґодзіллазавр
Вид Ґодзіллазавр
Характеристика
Додаткова інформація
Назва латинська
Gojirasaurus

«Ви не знаєте, що це за динозавр, ви не знаєте, що це було, але я, звичайно, думаю що це. Він близький, і він стежить за усіма нами. Я не впевнений, де він ховається, але він може бачити нас, і якщо ми колись станемо безпорадними і відчайдушними, динозавр повернеться до нас і врятує нас від трагедії та катастрофи, як це було раніше, тоді, коли була Друга світова війна.»

- Масукічі Ікехата ( Годзілла проти Короля Гідори )

Годзіллазавр (яп. Gojirazaurusu ) — динозавр-теропод, створений Тохо, який вперше з'явився у фільмі про Годзіллу 1991 року «Годзілла проти Короля Гідори» .Годзілла 

це опромінена форма годзіллазавра. Висота — 12 метрів . Довжина — 20 метрів. Вага — 60 метричних тонн . Вороги — американська армія і флот. Вигаданий Шинджі Нісікава, Казукі Оморі , Томоюки Танака, Шого Томіама. Грав годзіллазавра  Ватару Фукуда. Перша і остання поява у «Годзілла проти Короля Гідори».

Зовнішній вигляд

Годзіллазавр відрізняється від інших тероподів, тому що його постава є більш вертикальною, як людина, і вона тягне за собою хвіст по землі, так само, як і старі тероподові реконструкції. З висотою 12 метрів він набагато більший, ніж будь-який інший теропод, ймовірно, завдяки своїй прямій позі.

Він має меншу голову, ніж інші тероподи, і має подвійний рядок зубів, як акула. Вигляд годзіллазавра також відрізняється від інших динозаврів-тероподів через те, що він має другий або "спинний", мозок, розташований в його стегні, для контролю функцій нижньої частини тіла, подібно до того, як стегозавр мав другий мозок. Також показано, що він володіє сльозовими протоками, показано, що Дитина Годзілли плаче, і тоді Азуса Гохо змушений залишити його позаду.

Як показує «Годзілла проти Мехагодзілли II» ,  годзіллазаври, схоже, є телепатами, тому що Дитина Годзілли може телепатично спілкуватися з батьком і Роданом . Оскільки в тоді Дитина Годзілли ще не була мутантом, цілком можливо, що всі годзіллазаври, природно, мають цю здатність. Професор Омах наводить на думку, що, можливо, годзіллазаври виступали як гніздові паразити, кладучи їх яйця в гнізда інших видів, через наявність яйця Дитинию Годзілли в гнізді птеранодонів .

Рик

Як і багато інших монстрів в епоху Хейсею, рик Годзіллазавра був "запозичений" з іншого кайдзю : рик Радона сповільнили, а рик Гамери прискорили.

Історія

«Годзілла проти Короля Гідори»

Godzillasaurus жив на острові Лагос в «Годзілла проти Короля Ґідори» , і був підданий нападу американських солдатів під час Другої світової війни. Це було помічено деякими людьми з майбутнього та групою людей з теперішнього часу, які повернулися вчасно, щоб видалити Годзіллу з історії.

Годзіллазавр воював з американцями, здавалося б, "захищаючи" бастіон японських солдатів, які були на острові в той час, але був серйозно поранений після того, як кілька морських кораблів бомбардували його снарядами та ракетами. Поранений, Годзіллазавр впав на землю. Після того, як японські солдати віддали свою повагу йому і пішли, люди з майбутнього перенесли пораненого динозавра в Берингове море , думаючи, що вони успішно змінили нинішній день.

Проте це було не так , оскільки катастрофа атомного підводного човна в Беринговому морі забезпечила енергію перетворення Годзіллазавра в Годзіллу, тим самим запобігаючи зміні сьогоднішнього дня.

«Годзілла проти Мехагодзілли II — Годзілла проти Космосу — Годзілла проти Розрушувача»

Основна стаття: Малий Ґодзілла

Інший Годзіллазавр , названий Малий Ґодзілла , був знайдений у гнізді Родана на острові Адоноа в Годзілла проти Мехагодзілли II . ього малого ящера взяли вчені УНГНЦ та показали йому вченого Азузи Годжі як його матір, але пізніше ящір був прийнятий Годзілою після того, як Азуза був змушений розходитися з ним. Мала Годзілла жила з новим  батьком на острові народження , де він був підданий його випромінюванню і мутував у Маленьку Годзілла.

Маленький Годзілла, будучи малюком, був набагато більшим, ніж дорослий Годзіллазавр на острові Лагос. Проживши на острові протягом року, Маленький Годзілла був підданий великій дозі випромінювання, коли запаси урану на острові народження запалились і вибухнули, перетворивши його на дорослу Годзіллу під назвою Годзілла Молодший. Годзілла молодший намагався повернутися на батьківщину на остров Адоноа, але був заманений в Токіо, щоб Годзілла стежив за монстром Розрушувачом .

Врешті-решт, Годзілла Молодший був убитий Розрушувачом, а дорослий Годзілла боровся і знищив Розрушувача . Коли Годзілла помер від катастрофічного розбиття у своєму серці, випромінювання, яке він випустив, поглинув молодого Годзіллу, відроджуючи його і перетворивши його на нову Годзілла.

Здібності

Незважаючи на відносно невеликі розміри, Годзіллазавр, який в кінцевому підсумку перетворився в Годзіллу, демонстрував велику кількість сил і витривалості. Невеликий ручний вогонь і навіть ракетні пускові установки не могли його пошкодити, і лише баррежі з кількох лінійних кораблів були єдиними силовими силами, які дозволяли наносити кров і послабити його. Хоча це може спричинити великий збиток від лінійних кораблів, він все ще повернувся, щоб атакувати людей на пляжі і піти від пляжу.

Відео-ігри

Годзілла (відео-ігра 2014 року)

«Реліктовий вид стародавньої живої істоти, що колись блукали по всій північній півкулі. Підозрюється, що живий організм на острові Лагос на Маршаллових островах в Тихому океані пізніше перетворився на Годзілла . Хоча він всеїдний і ніжний, він має звичку сміливо протистояти противникам, які заходять на її територію. Його напади відштовхують просування USGI від острова під час тихоокеанської війни до цього дня.» 

Спочатку виробнича команда планувала перетворити Tyrannosaurus rex в Ґодзіллу. Проте це було змінено на концепцію Годзілласзавра за рекомендацією дизайнерів.

Факти

  • Альтернативна теорія походження була представлена ​​для Годзілли в книзі " Годзілла: Історія ", зробленій Кенічіро Терасавою . Він був мутурований від кита, або кудзіри , у якого були спинні пластини Годзілли.
  • Один із видів динозаврів називався Годзіллазавром , у повазі до самого Годзіла. Проте цей Годзіллазавр має лише незначну схожість  з його аналогом з фільму і є сумнівним родом, що означає, що він може бути химерою з кісток динозаврів взагалі.
  • До мутації Годзіллазавр , не мав пластин (найбільш помітних візуальних змін після його мутації), але Мала Годзілла володіє ними ще до його мутації.
  • За даними інтерв'ю з дизайнером спецефектів Синдзі Нісікава, Годзілла спочатку була описаний як тиранозавр до мутації. Нішікава, однак, сказав, що не може погодитися з думкою, що Годзілла була мутурована з тиранозавра , тому він придумав ідею Годзіллазавра і представив концептуальне мистецтво для Тохо.
  • У "Легендарних картинках" Годзілла був гігантською земноводною рептилією, якя розвивалася, коли у Землі було у десять разів більше радіації, ніж у неї сьогодні. На відміну від того, що є мутантом, легендарний Годзілла — це, швидше за все, природна істота, що харчується випромінюванням та радіоактивним матеріалом.
  • У " Omni Productions " англійський дубляж «Годзілли проти Мехагодзілли II» , Мала Годзілла незрозумілим чином називається " Годзіллазавр ", а не Годзіллазаурус .

Джерела

http://godzilla.wikia.com/wiki/Godzillasaurus