FANDOM

Горозавр
Горозавр проти короля гідри
Наукова класифікація
Царство Тварини (Animalia)
Тип Хордові (Chordata)
Клас Динозаври (Dinosauria)
Ряд Птахозаври (Ornitosauria)
Підряд Тероподи (Theropoda)
Інфраряд Карнозаври (Carnosauria)
Родина Алозаврові (Allosauridae)
Рід Горозавр (Gorosaurus)
Характеристика
Додаткова інформація
Назва латинська
Gorosaurus

Горозавр (ゴ ロ ザ ウ ル ス, Gorozaurusu, лат. Gorosaurus) - гігантський алозавр (Кайдзю), в Японських науково-фантастичних фільмах марки Toho. Горозавр це вигаданий живий викопний динозавр. Спочатку він з'явився в Кінг-Конг Пагони (キ ン グ コ ン グ の 逆襲, ) в 1967 році, режисером фільму був Ishirō Honda, а також з'явився в дев'ятому фільмі в серії Годзілла ,який називається Знищити всіх монстрів (怪 獣 総 進 撃, Kaiju Sōshingeki, англ. Destroy All Monsters) з 1968-го також був спрямований в Ishiro Honda.Довжина 35 м.

Опис

У фільмі Кінг-Конг Пагони (キ ン グ コ ン グ の 逆襲) з 1967 жив на острові Moндo Айленд, де він був виявлений експедицією лейтенанта Сьюзена Уотсона (Linda Miller) . Динозавр планував поглинути жінку, але в її захист став Кінг-Конг, якого він, мабуть, убив .

Ще раз Горозавр з'явився в Знищити всіх монстрів (怪 獣 総 進 撃, Kaiju Sōshingeki, анг. Destroy All Monsters з 1968-го року, який проходить в альтернативне майбутнє. Як і всі інші земні істоти, Горозаври жили в спеціально створеному середовищі для монстрів - монстр-Айленд (monsterland) . Їх світ на острові зруйновали кілаакани - прибульці, які планували захопити Землю. З цією метою вони взяли на себе контроль над земними монстрами і послали їх, щоб знищити людське місто. Коли монстрам завдяки втручанню людей вдалося вирватися з-під контролю кілаакан, покликаних захистити свою базу в верхній частині космічного дракона - Кінга Гідори. Горозавр поруч з Годзіллою, Miнью, Kумонгою, личинкою Moтри, Ангірусом і навіть іншими монстрами, він боровся з Кінгом Гідори . Використовуючи свій хвіст, зуби і ноги, він сприяв поразці монстра з космосу . Після битви він повернувся на свій острів, разом з іншими монстрами.

Горозавр ще з'явився (але тільки лише в сценах запозичених з ранніх фільмів) в Реванш Годзілла (ゴ ジ ラ • ミ ニ ラ • ガ バ ラ オ ー ル 怪 獣 大 進 撃, анг. All Monsters Attack ) з 1969 року, і Годзилла проти Гайгана (地球 攻 撃 命令 ゴ ジ ラ 対 ガ イ ガ ン, ) в 1972 році.

Здібності

Горозавр не має надприродних здібностів. В боротьбі використовує клішні, кусає противника, б'є хвостом.

Дивіться також

Алозавр Шаблон:Кінг-Конг

Посилання

Profil potwora na fanowskiej stronie Toho Kingdom

Примітки