FANDOM

Барозавр
Фото барозавра
Наукова класифікація
Царство Тварини(Animalia)
Тип Хордові (Chordata)
Клас Динозаври (Dinosauria)
Ряд  Довгошиї динозаври (Longocollumosauria)
Родина Диплодоциди (Diplodocidae)
Рід Barosaurus
Характеристика
Довжина 30 м
Додаткова інформація
Місце проживання Південня Америка
Назва латинська
 Barosaurus

Marsh, 1890

Барозавр (Barosaurus) — великий травоїдний динозавр з родини диплоцид. Рештки виявлено в Африці, в Танзанії, а також у США.

Біологія

Це була велика тварина, масою в 30 тонн і завдовжки 20 метрів. У висоту досягав 12 метрів — зовсім, як брахіозавр. Був схожий на своїх родичів, особливо на диплодока, але відрізнявся більшими розмірами і масивним тілом. Хвіст у нього проте був коротший. До того ж у барозавра була дуже довга шия.

Спосіб життя

Барозавр був рослиноїдною земноводною твариною. Більшу частину свого часу він присвячував годівлі. Їжею барозавру служило листя з верхівок дерев або низькорослі чагарники. Такому величезному динозавру, як барозавр, напевне, потрібне колосальне харчування. В день він міг з'їдати по 500 або навіть по 1000 кг. Жили барозаври, як і всі великі травоїдні динозаври, стадами. Ймовірно, барозаври, як і всі динозаври, добре дбали про своє потомство. Раніше ж вважалося, що великі завроподи просто залишали яйця на сваволю долі. Але скоро стало відомо, що це зовсім не так. Барозавр захищався потужним хвостом, а в разі потреби міг користуватися шиєю або передніми кінцівками.

Ресурси Інтернету